Проблеми, срещани от лицата при закупуване на стоки и услуги по интернет

Проблеми, срещани от лицата при закупуване на стоки и услуги по интернет

  • Данни
    
    ПРОБЛЕМИ, СРЕЩАНИ ОТ ЛИЦАТА ПРИ ЗАКУПУВАНЕ НА СТОКИ И УСЛУГИ ПО ИНТЕРНЕТ
    (Проценти)
    Проблеми 2023
    Труден за използване или работещ незадоволително уебсайт (твърде сложен, объркващ, зле функциониращ от техническа гледна точка) 8.3
    Трудности при намирането на информация относно гаранциите и други законови права 7.4
    Времето за доставка е по-дълго от обявеното 7.7
    Крайните разходи са по-високи от посочените (напр. неочаквана такса за трансакция, неоправдана такса за гаранция) 2.6
    Доставени са различни от поръчаните или повредени стоки 6.3
    Проблеми, свързани с измама (напр. стоките/услугите не са получени изобщо, злоупотреба с данните от кредитната Ви карта) 0.6
    Трудности при подаване на оплакване и искане на обезщетение или получаване на незадоволителен отговор след подадено оплакване 2.2
    Чуждестранните търговци не работят с клиенти от България 0.8
    Други проблеми 2.5

    Забележка: Относителният дял е изчислен на базата на броя лица, купували стоки и услуги по интернет през последните 3 месеца преди интервюто.
    06.12.2024
  • Динамични редове
  • Метаданни
  • Доклади за качество
  • Прессъобщения
  • Предстоящи прессъобщения и данни (2)
    Дата Име
    5.12.2025 Използване на информационни и комуникационни технологии в домакинствата и от лицата - 2025 г.
    5.12.2025 Използване на информационни и комуникационни технологии в предприятията - 2025 г.
  • Публикации