Премини към основното съдържание

НСИ ще проведе ново маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите

Публикувано на: 27.01.2014 - 11:20
През периода 3.02.2014 - 30.04.2014 г. Националният статистически институт ще проведе комуникационно маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите от предлаганата информация в областта на доходите, разходите и потреблението на домакинствата. Целта на изследването е в четири основни посоки:
  • Да се получат индикатори за полезността на данните от изследването.
  • Да се очертае профилът на потребителите по основни социодемографски характеристики.
  • Да се задълбочи директната комуникация с потребителите, при която да се получи обратна информация за техните знания и опит относно предлаганите от НСИ информационни продукти и услуги в областта на домакинските бюджети.
  • Да се направят изводи на базата на получените отговори с оглед бъдещо подобряване на параметрите на изследването.

За да подобрим информационните продукти и услуги съобразно изискванията  и предложенията на потребителите на статистическа информация, за нас като статистици е изключително важно тяхното мнение. Стремежът ни е да информираме държавните институции, средствата за масова информация, научните институти и цялото общество за бита на българските домакинства, който се отразява в показателите на техните бюджети.