През периода 3.02.2014 - 30.04.2014 г. Националният статистически институт ще проведе комуникационно маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите от предлаганата информация в областта на доходите, разходите и потреблението на домакинствата. Целта на изследването е в четири основни посоки:
- Да се получат индикатори за полезността на данните от изследването.
- Да се очертае профилът на потребителите по основни социодемографски характеристики.
- Да се задълбочи директната комуникация с потребителите, при която да се получи обратна информация за техните знания и опит относно предлаганите от НСИ информационни продукти и услуги в областта на домакинските бюджети.
- Да се направят изводи на базата на получените отговори с оглед бъдещо подобряване на параметрите на изследването.
За да подобрим информационните продукти и услуги съобразно изискванията и предложенията на потребителите на статистическа информация, за нас като статистици е изключително важно тяхното мнение. Стремежът ни е да информираме държавните институции, средствата за масова информация, научните институти и цялото общество за бита на българските домакинства, който се отразява в показателите на техните бюджети.