Над 400 служители от централния и регионалните офиси на НСИ ще отговарят на гражданите по време на националното Преброяване на населението и жилищния фонд между 7 септември и 3 октомври. При въпроси по преброителната карта или при технически казуси хората могат да звънят на *2021 или на 02/907-84-30. В НСИ има изграден модерен кол-център, който ще посреща телефонните обаждания. Обучени специалисти ще отговарят на поставените въпроси, а разговорите ще се записват. Обратната връзка от хората ще даде възможност НСИ своевременно да подобрява процеса по преброяването.
По време на електронното преброяване между 7 и 17 септември кол-центърът ще работи всеки ден от 9 до 21 часа. От 18 септември започва вторият етап – преброяването с преброители. Тогава хората ще имат възможност да се обаждат между 8 сутринта и 20 часа вечер, каквото ще е и работното време на преброителите. На посочените телефони гражданите ще имат възможност да проверят самоличността на преброителя в техния участък.
Обажданията към национален номер *2021 са възможни от мобилни и фиксирани номера. За абонат на фиксирани мрежи обаждането ще е на цената на един градски разговор. Потребител на мобилна услуга ще заплаща разговора на цената на един разговор в мрежата на телекомуникационния оператор, на който е абонат. За абонатите на Теленор и Виваком мобайл ще можете да се възползвате и от „безплатните си минути“, ако разполагате с такива. За абонатите на А1 цената за обаждане към *2021 ще бъде съгласно абонаментния им план за мрежата на А1.
Включи се, защото си важен!