|
|
Български
|
English
Класификации
Търсене
Казуси
Връзки
Контакти
EN
BG
КОПП / Класификация на разходите на производителите по цели
Български
Български
Английски
Версия
Позиции
Кореспондиращи таблици
Документи
Пълен експорт
ODS
Excel
PDF
HTML
CSV
TXT
SDMX
SDMX-JSON
Настройки на търсенето
Търсене
Изчистване
Търсене в Код
Търсене в Официално наименование
04 Разходи за маркетинг 0
ui-button
01
Разходи за инфраструктура
ui-button
02
Разходи за научни изследвания
ui-button
03
Разходи за опазване на околната среда
ui-button
04
Разходи за маркетинг
ui-button
05
Разходи за развитие на човешките ресурси
ui-button
06
Разходи за текущи производствени програми, управление и администрация
Метаданни на позиция
Код
04
Официално наименование
Разходи за маркетинг
Включва
Този раздел определя разходите за съвкупност от дейности, които предприятията предприемат, за да пласират продукцията си. Маркетингът включва директните продажби и свързаните с тях дейности, улесняващи продажбите, като рекламна дейност (да информира, поддържа и разширява пазарите), проучване на пазари (определяне на пазарния потенциал), връзки с обществеността (изграждане нa подходящ обществен имидж), лобиране.
Включва още
Не включва
разходи на предприятия, чиято текуща производствена програма е маркетинг и директни продажби за други: (например предприятия, класифицирани в 7413 Проучване на пазари и изследване на общественото мнение и 7430 Рекламна дейност от Международната стандартна отраслова класификация на всички икономически дейности, ISIC); 50-52 съставни части от търговия на едро и дребно от Международната стандартна отраслова класификация на всички икономически дейности, ISIC) (06.1).
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility