|
|
Български
|
English
Classifications
Search
Cases
Relations
Contacts
EN
BG
КОПП / Класификация на разходите на производителите по цели
Български
Български
Английски
Version
Positions
Correspondence tables
Documents
???export.fullExport???
ODS
Excel
PDF
HTML
CSV
TXT
SDMX
SDMX-JSON
Настройки на търсенето
Search
Clear
Търсене в Код
Търсене в Официално наименование
04 Разходи за маркетинг 0
ui-button
01
Разходи за инфраструктура
ui-button
02
Разходи за научни изследвания
ui-button
03
Разходи за опазване на околната среда
ui-button
04
Разходи за маркетинг
ui-button
05
Разходи за развитие на човешките ресурси
ui-button
06
Разходи за текущи производствени програми, управление и администрация
Metadata
Code
04
Official name of the position
Разходи за маркетинг
Includes
Този раздел определя разходите за съвкупност от дейности, които предприятията предприемат, за да пласират продукцията си. Маркетингът включва директните продажби и свързаните с тях дейности, улесняващи продажбите, като рекламна дейност (да информира, поддържа и разширява пазарите), проучване на пазари (определяне на пазарния потенциал), връзки с обществеността (изграждане нa подходящ обществен имидж), лобиране.
Inluces also
Excludes
разходи на предприятия, чиято текуща производствена програма е маркетинг и директни продажби за други: (например предприятия, класифицирани в 7413 Проучване на пазари и изследване на общественото мнение и 7430 Рекламна дейност от Международната стандартна отраслова класификация на всички икономически дейности, ISIC); 50-52 съставни части от търговия на едро и дребно от Международната стандартна отраслова класификация на всички икономически дейности, ISIC) (06.1).
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility